Regulamin

I. Postanowienia ogólne

1. Regulamin został stworzony przez organizatorów Immunity i nie podlega żadnym dyskusjom
2. Ostateczną decyzję w każdej sytuacji spornej posiada organizator
2.1 W każdej sytuacji należy kontaktować się z organizatorem
2.2 Głos organizatora nie jest podważalny
2.3 Wyzywanie administratora bądź inną osobę należącą do składu turnieju może skutkować permanentnym banem
3. Przystąpienie do rozgrywek jest dobrowolne, a zarazem jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu przez każdą drużynę i każdego uczestnika wydarzenia
4. W przypadku dyskwalifikacji drużyna nie otrzymuje zwrotu wpisowego, które musi uiścić
4.1 Wpisowe jest zależne od ilości członków zespołu
4.2 Wpisowe wynosi od 50 do 75 zł od drużyny
4.3 Wpisowe nie podlega dyskusjom

II. Rywalizacja

1. W turnieju konkuruje ze sobą 12 drużyn
1.1 Nie ma podziału na grupy
1.2 W fazie zasadniczej każda drużyna mierzy się z każdą
1.3 W fazie zasadniczej do rozegrania jest 11 spotkań
1.4 W fazie zasadniczej mecze rozgrywane są formatem BO2
1.5 W fazie mistrzowskiej każde spotkanie rozgrywane jest w formacie BO3
2. 6 najlepszych drużyn awansuje do fazy play-off
2.1 Pierwsze i drugie miejsce w lidze dostaje się automatycznie do półfinału
2.2 Miejsca od 3 do 6 awansują do ćwierćfinałów
2.3 Miejsce 3 rywalizuje z miejscem 5 w ćwierćfinale
2.4 Miejsce 4 rywalizuje z miejscem 6 w ćwierćfinale
3. W przypadku takiej samej ilości punktów dwóch i więcej ekip, o ostatecznej sytuacji w tabeli decyduje mecz bezpośredni między tymi drużynami, a później różnica rund
3.1 W przypadku, gdy mecz w fazie zasadniczej zakończył się wynikiem 1-1, zespół, który ma lepszy bilans rund jest klasyfikowany jako pierwszy
4. Każdy zawodnik ma obowiązek nagrywać swój mecz, czyt. POV i przechowywać demo 24H od zakończenia spotkania
4.1 Po tym czasie demko można usunąć bez konsekwencji
4.2 Demo należy przesłać maksymalnie do 3 godzin od momentu zgłoszenia problemu
5. Mecze rozgrywane są na serwerach udostępnianych przez organizatorów
5.1 Właścicielami serwerów jest firma Pukawka.pl
6. Mecze w fazie zasadniczej rozgrywane są w każdy czwartek od godziny 18
6.1 Meczów nie można przełożyć, czyt. jest to stały grafik podany przed rozpoczęciem ligi
6.2 Organizatorzy turnieju zastrzegają sobie prawo do nadania nowego terminu spotkań
6.3 Organizatorzy turnieju mogą w każdej chwili dodać nowy dzień do rozgrywek w fazie zasadniczej po uprzednim powiadomieniu wszystkich uczestniczących w turnieju drużyn
7. Maksymalny czas spóźnienia na mecz wynosi 15 min
7.1 Po upływie czasu drużyna może zgłosić protest i ubiegać się o przyznanie W/O
8. Każda drużyna ma przywilej z korzystania z dostępnych im przerw
8.1 4x 30 sec – przerwa taktyczna ( !pause )
8.2 1x 4 min – przerwa techniczna ( !tech )
8.3 Drużyna może ubiegać się o dłuższą przerwę techniczną wywołaną sytuacją wyjątkową oraz nieprzewidzianą
9. W fazie zasadniczej, drużyna, która wybrała mapę, czeka na decyzję drugiego zespołu o wyborze strony startowej
9.1 W fazie mistrzowskiej o wyborze strony na trzeciej mapie decyduje runda nożowa
10. W przypadku dogrywki, rozgrywany jest system MR3/10000$

11. O rozpoczęciu banowania decyduje losowość – system

 

III. Map pool

1. de_dust2
2. de_mirage
3. de_inferno
4. de_vertigo
5. de_nuke
6. de_overpass
7. de_train

IV. Banowanie

1. W fazie zasadniczej rozgrywany jest format BO2
1.1 Banowanie w tej fazie wygląda następująco: BAN-BAN-BAN-BAN-PICK-PICK
2. W fazie mistrzowskiej rozgrywany jest format BO3
2.1 Banowanie w tej fazie wygląda następująco: BAN-BAN-PICK-PICK-BAN-BAN,LEFT


V. Uczestnicy turnieju

1. Każda drużyna i zawodnik mają obowiązek do zapoznania się z regulamin i zaakceptowania go
2. Każdy zawodnik ma obowiązek szanowania innych uczestników turnieju
2.1 Każde złamanie tego punktu oznacza punkty karne przyznawane całej drużynie
2.2 5 punktów karnych oznacza dyskwalifikacje drużyny z rozgrywek
3. Żaden z zawodników nie może posiadać banów na platformach Steam/Faceit/ESEA/Esportal itd
3.1 Posiadanie takiej blokady uniemożliwia zawodnikowi wzięcia udziału w wydarzeniu
4. Zawodnik może reprezentować tylko i wyłącznie jedną drużynę podczas trwania całego turnieju
5. Każda drużyna jest uprzywilejowana do posiadania maksymalnie 2 graczy rezerwowych
5.1 Drużyna może dopisać owych stand-inów w każdym momencie turnieju z wyłączeniem fazy mistrzowskiej

VI. Konsekwencje

1. Stosowanie nielegalnych wspomagaczy bądź obrażanie administracji/organizatorów turnieju jest równoznaczne z wyrzuceniem drużyny z turnieju
2. Brak posiadania dema przez jednego zawodnika oznacza W/O
2.1 W momencie, gdy obie drużyny nie posiadają dem, mecz jest powtórzony.
2.2 Dema nie można prosić w sytuacji, gdy jeden z członków drużyny nie posiada nagrania własnego POVa


VII. Inne


1. Podczas trwania turnieju, organizatorzy turnieju nie byli w stanie przewidzieć wszystkich okoliczności.
2. Ostateczną decyzję w każdej sprawie spornej posiada organizator turnieju


VIII. Punktacja

1. Faza zasadnicza:
1.1 Wygrana mapa – 3 pkt
2.1 Przegrana mapa – 0 pkt
2.1 Remis w mapach – 1 pkt


IX. RODO

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).


Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w regulaminie turnieju Immunity są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.