Regulamin

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin został stworzony przez organizatorów Immunity i nie podlega żadnym dyskusjom
  2. Ostateczną decyzję w każdej sytuacji spornej posiada organizator
    1. W każdej sytuacji należy kontaktować się z organizatorem
    2. Głos organizatora jest niepodważalny
    3. Wyzywanie administratora, bądź inną osobę należącą do składu turnieju, może skutkować ostrzeżeniem, a w dalszej kolejności permanentnym wykluczeniem z turnieju
      1. Wykluczenie z turnieju jest niepodważalne
      2. Podczas wykluczenia, drużyna nie otrzymuje zwrotu wpisowego, które musi uiścić przed startem rozgrywek
  3. Przystąpienie do rozgrywek jest dobrowolne, a zarazem jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu przez każdą drużynę i każdego uczestnika wydarzenia
  4. Wpisowe do turnieju wynosi równo 75 zł od drużyny
    1. Jest to kwota stała, nie mogąca zmienić swojej wartości przed rozpoczęciem turnieju
    2. Wpisowe należy uiścić od razu po zakończeniu zapisywania drużyny przez formularz dostępny na stronie
      1. Jedynymi metodami płatności są przelew bankowy oraz PayPal
    3. Po uiszczeniu opłaty rezerwacyjnej slota, wpisowe nie podlega zwrotowi
      1. Jedynym przypadkiem, w którym wpisowe zostaje zwrócone to wycofanie się drużyny przed pierwszym spotkaniem w turnieju

II. Rywalizacja

  1. W turnieju konkuruje ze sobą 16 lub 20 drużyn
    1. Liczba drużyn zależy od ilości zgłoszeń, a także zainteresowania turniejem
  2. W przypadku 16 drużyn:
    1. Nie ma podziału na grupy
    2. Rozgrywany jest system szwajcarski
    3. Drużyny rywalizują ze sobą względem posiadania takiego samego bilansu (1-0, 2-0, 2-1, 2-2, 1-1, 1-2, 0-2)
      1. Drużyny z bilansem 1-0, 2-0, 2-1, 1-1, 0-1 rozgrywają swoje spotkania w formacie BO1
      2. Drużyny z bilansem 0-2, 1-2, 2-2 rozgrywają swoje spotkania w formacie BO3
    4. Do fazy play-off awansuje 8 najlepszych ekip, które będą rywalizowały w drabince
      1. O parach ćwierćfinałowych decyduje ostateczna pozycja drużyn podczas fazy grupowej
  3. W przypadku  20 drużyn:
    1. Drużyny za pomocą losowania, które odbędzie się na transmisji live, podzielone zostają na 4 grupy po 5 zespołów w każdej z nich
      1. O kanale transmisji live z losowanie uczestnicy zostaną poinformowani za pomocą Fanpage’a Immunity oraz informacji na serwerze Discord
    2. Podczas meczów grupowych, każda drużyna gra z każdą
      1. Format rywalizacji to BO2
      2. Stosowane są 2 oddzielne banowania
      3. Mecze następują jedno po drugim
        1. Nie ma możliwości rozegrania 2 map w dwóch różnych terminach
      4. W przypadku równej ilości punktów na koniec fazy grupowej, o końcowej pozycji drużyny decyduje wynik meczu bezpośredniego (2-0, 1-1, 0-2 )
        1. W przypadku bilansu 1-1 w mapach, wyżej notowaną drużyną będzie zespół, który posiada lepszy bilans rund całościowo
    3. Dwa najlepsze zespoły z każdej grupy awansują do fazy play-off
      1. O parach ćwierćfinałowych decyduje wcześniej przygotowana drabinka
      2. Format w fazie play-off to BO3
      3. W fazie play-off rozgrywany jest format WB oraz LB
        1. Winner Bracket oraz Looser Bracker
  4. Nie ma obowiązku nagrywania przez zawodnika dema czyt. POV
    1. Rozgrywki będą monitorowane przez profesjonalnych administratorów
    2. W razie problemów podczas meczu należy kontaktować się poprzez stronę meczową i kliknięcie przycisku „Wezwij admina”
  5. Mecze rozgrywane są na platformie Esportal
    1. Lokalizacją docelową serwerów jest region Polski
      1. Immunity oraz Esportal zastrzegają sobie prawo do zmiany lokalizacji serwera ze względów technicznych
  6. Po zamknięciu zapisów następuje układanie grafiku spotkań każdej drużyny przez administrację Immunity oraz Esportala
    1. Meczów nie można przełożyć, czyt. jest to stały grafik podany przed rozpoczęciem ligi
      1. W przypadku podania odpowiedniego argumentu oraz za zgodą drużyny przeciwnej, mecz można przełożyć na inny termin, nieodbiegający 3 dni od momentu realnego meczu
      2. Administratorzy Immunity oraz Esportala muszą wyrazić zgodę na przełożenie meczu na inny termin
    2. Organizatorzy turnieju zastrzegają sobie prawo do nadania nowego terminu spotkań
  7. Maksymalny czas spóźnienia na mecz wynosi 15 min
    1. Po upływie czasu drużyna może zgłosić protest i ubiegać się o przyznanie W/O
  8. Każda drużyna ma przywilej z korzystania z dostępnych im przerw
    1. 4x 30 sec – przerwa taktyczna ( !pause )
    2. 1x 4 min – przerwa techniczna ( !tech )
    3. Drużyna może ubiegać się o dłuższą przerwę techniczną wywołaną sytuacją wyjątkową oraz nieprzewidzianą
  9. W fazie zasadniczej oraz fazie play-off o wyborze strony startowej podczas spotkania decyduje runda nożowa
  10. W przypadku dogrywki, rozgrywany jest system MR3/10000$
  11. O rozpoczęciu banowania decyduje losowość – system

III. Map pool

  1. de_dust2
  2. de_mirage
  3. de_inferno
  4. de_vertigo
  5. de_nuke
  6. de_overpass
  7. de_ancient

IV. Banowanie

  1. W fazie zasadniczej rozgrywany jest format BO2 (20 drużyn)
    1. Odbywają się 2 niezależne banowania w 2 różnych lobby meczowych
      1. Banowanie wygląda następująco: BAN-BAN-BAN-BAN-BAN-BAN- LEFT
  2. W fazie mistrzowskiej rozgrywany jest format BO3
    1. Banowanie w tej fazie wygląda następująco: BAN-BAN-PICK-PICK-BAN-BAN-LEFT

V. Uczestnicy turnieju

  1. Każda drużyna i zawodnik mają obowiązek do zapoznania się z regulamin turnieju oraz regulaminem platformy Esportal  zaakceptowania obu z nich
  2. Każdy zawodnik ma obowiązek szanowania innych uczestników turnieju
    1. Każde złamanie tego punktu oznacza punkty karne przyznawane całej drużynie
    2. 5 punktów karnych oznacza dyskwalifikacje drużyny z rozgrywek
  3. Żaden z zawodników nie może posiadać banów na platformach Steam/Faceit/ESEA/Esportal itd
    1. Posiadanie takiej blokady uniemożliwia zawodnikowi wzięcia udziału w wydarzeniu
  4. Zawodnik może reprezentować tylko i wyłącznie jedną drużynę podczas trwania całego turnieju
  5. Każda drużyna jest uprzywilejowana do posiadania maksymalnie 2 graczy rezerwowych
    1. Drużyna może dopisać owych stand-inów w każdym momencie turnieju z wyłączeniem fazy mistrzowskiej
    2. Zawodników rezerwowych nie można zmieniać
  6. Kapitan każdego z zespołu zobowiązany jest dołączyć do serwera Discord w celu komunikacji z administracją Immunity
    1. https://discord.gg/62BCQkTD
    2. Wszystkie pozostałe informacje takie jak np. grafik meczów, pojawi się na serwerze Discord

VI. Konsekwencje

  1. Stosowanie nielegalnych wspomagaczy lub programów trzecich jest równoznaczne z wyrzuceniem drużyny z turnieju
  2. Obrażanie administracji Immunity oraz Esportala skutkuje nałożeniem ostrzeżenia na drużynę
    1. 5 ostrzeżeń równoznaczne jest z wyrzuceniem drużyny z rozgrywek
      1. Wpisowe nie podlega w tej sytuacji zwrotowi

VII. Inne

1. Podczas trwania turnieju, organizatorzy turnieju nie byli w stanie przewidzieć wszystkich okoliczności.

2. Ostateczną decyzję w każdej sprawie spornej posiada organizator turnieju

3. Administracja Immunity oraz Esportala dołoży wszelkich starań, aby turniej przebiegł bezproblemowo i w atmosferze uczciwości

VIII. Punktacja

  1. Faza zasadnicza (20 drużyn):
    1. Wygrana – 3 pkt (2-0 w mapach)
    2. Przegrana  – 0 pkt (0-2 w mapach)
    3. Remis  – 1 pkt (1-1 w mapach)

IX. Prize pool

16 drużyn:

1 msc – 650 zł, 5x Słuchawki Savio Forge

2 msc – 350 zł, 5x Słuchawki Savio TWS-02

3 msc – 200 zł, 5x Podkładka pod mysz Savio XXL

20 drużyn:

1 msc – 800 zł, 5x Słuchawki Savio Forge

2 msc – 450 zł, 5x Słuchawki Savio TWS-02

3 msc – 250 zł, 5x Podkładka pod mysz Savio XXL

MVP:

  • Podkładka pod mysz Savio XXL
  • Klawiatura mechaniczna Savio Tempest RX

EMVP:

  • Słuchawki Savio TWS-02
  1. Podczas trwania turnieju prize pool może ulec zmianie jedynie w górę
    1. Do obecnego stanu prize pool’u mogą dojść inne akcesoria, których Immunity nie przewidziało przed zapisami do turnieju
    2. Obecny stan nagród jest nietykalny i nie może ulec pomniejszeniu

X. RODO

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w regulaminie turnieju Immunity są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.